Ik krijg steeds de melding: “U bent niet
geautoriseerd voor deze applicatie”. Hoe kan dat?
U hebt geen toegang tot de opgevraagde module,
omdat u geen abonnee bent.
Bent u wel abonnee, maar verschijnt deze melding toch op uw scherm?
Dan onthoudt uw browser waarschijnlijk een verkeerd wachtwoord.
- Kies in de menubalk voor de optie 'Extra' en dan 'Internet-opties'.
- Kies tabblad 'Algemeen' en klik hier op de button ‘Bestanden
verwijderen’ en dan OK.
- Kies tabblad 'Algemeen' en klik hier op de button ‘Instellingen’
en dan op de optie 'controleren op nieuwere versies van pagina's'
kunt u het best instellen op: “Automatisch”.
Het kan zijn dat uw browser een ingevoerd wachtwoord
onthoudt, maar in dit geval het verkeerde wachtwoord (Explorer 5.0
of hoger). U kunt dan dit wachtwoord weggooien door in de menubalk
voor de optie 'Extra' te kiezen (afhankelijk van de Explorer-versie)
en dan 'Internet-opties'.
- Klik onder het tabblad 'Inhoud' op de knop 'AutoAanvullen'.
- U krijgt een scherm 'Instellingen voor AutoAanvullen' in beeld.
Klik op 'Wachtwoorden wissen'.
Na het doorvoeren van bovenstaande instellingen sluit u uw browser
af met het kruisje rechtsboven in beeld. Hierna start u weer op
en gaat u weer naar www.cr-delta.nl.
|