Accountbeheer
vorige pagina

Ik krijg steeds de melding: “U bent niet geautoriseerd voor deze applicatie”. Hoe kan dat?
U hebt geen toegang tot de opgevraagde module, omdat u geen abonnee bent.

Bent u wel abonnee, maar verschijnt deze melding toch op uw scherm? Dan onthoudt uw browser waarschijnlijk een verkeerd wachtwoord.
- Kies in de menubalk voor de optie 'Extra' en dan 'Internet-opties'.
- Kies tabblad 'Algemeen' en klik hier op de button ‘Bestanden verwijderen’ en dan OK.
- Kies tabblad 'Algemeen' en klik hier op de button ‘Instellingen’ en dan op de optie 'controleren op nieuwere versies van pagina's' kunt u het best instellen op: “Automatisch”.

Het kan zijn dat uw browser een ingevoerd wachtwoord onthoudt, maar in dit geval het verkeerde wachtwoord (Explorer 5.0 of hoger). U kunt dan dit wachtwoord weggooien door in de menubalk voor de optie 'Extra' te kiezen (afhankelijk van de Explorer-versie) en dan 'Internet-opties'.
- Klik onder het tabblad 'Inhoud' op de knop 'AutoAanvullen'.
- U krijgt een scherm 'Instellingen voor AutoAanvullen' in beeld. Klik op 'Wachtwoorden wissen'.

Na het doorvoeren van bovenstaande instellingen sluit u uw browser af met het kruisje rechtsboven in beeld. Hierna start u weer op en gaat u weer naar www.cr-delta.nl.


pagina printen
vorige pagina